30 maj 2013

Okej... nu har jag äntligen tagit mig i kragen för att lägga upp lite bilder på de jag gjorde till mamma i Mors dags present :)
 
Hon fick glamelierosen jag gjorde, likaså kortet jag gjorde men också 400 kronor i presentkort på Garden, då jag och tre av mina syskon lade ihop :) Mamma blev väldigt glad kan jag säga :)
 
Men i alla fall... Glamelierosen... det är en ros (Rosa), eller ja, flera tekniskt sett... Jag använde mig av 10 rosa rosor och varmlim. Jag tyckte synd om de rosor som fick sätta "livet" till.
 
En ros sparas i mitten, för att bygga på...
 
Sen växte den sig bara större...
 
...och större...
 
...och större...
 
Resultatet:
 
Jag gjorde som sagt även ett kort, det var inte det lättaste att klippa ut det motivet kan jag säga! Men ska det bli fint så ska det!!
 
Det var mammas dag det... Pözz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: