De senaste dagarna...

Då blir det lite uppdatering över de senaste dagarna, men först så kan jag äntligen visa ett födelsedagskort som jag gjorde för ett tag sen. Det var mycket jobb, men roligt, och jag blev väldigt nöjd. Dessutom fick jag höra att kvinnan som fick det tyckte det var fint och det värmer i hjärtat :)
 
Börjar med att visa alla delar som jag målande och även sen pysslade ihop:
Det var en del att pyssla med kan man väl säga :P Resultatet (tack storasyster som hjälpte mig lite med att se så det blev bra med <3) kommer här:
 
Gjorde självklart ett kort till mamma på Mors Dag också:
Fick även i uppdrag att göra inbjudningskort till min kära systerdotter Cinnicas student, det blev 16 stycken likdana och det blev en del jobb det med:
 
Nu över till igår då jag fick träffa min brorsdotter Emma och hennes goe son Vidar. Han e bara för söt!
Han satt på golvet och busade lite med Cinnica innan dom skulle åka hem så han fick sova och han va bara för go'! <3
Inte nog med att dom kom så fick jag en såå fin bok av Emma som tack för ett bröllopskort jag gjort åt henne (som jag inte kan visa än, det kommer i slutet av juni någongång). Jag sa att jag inte behövde något för kortet, då jag erbjudit mig att göra de, då jag tycker det är så kul, men jag fick boken ändå. Är en jättefin målarbok för vuxna! Älskar den! Tack så mycket kära Emma! <3
 
Idag däremot har jag pysslat med lite annat, ett kort och en sida till mitt album bland annat. Var även ute en liten sväng och tog lite kort som jag tänkte dela med mig av här. Börjar med fina Bella, och sen lite blommor.
Det får vara allt för idag, så PÖZZ på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: