Kalas för pojkarna!

Idag blir de kalas för pojkarna som fyllde 7 år i onsdags. Jag och mamma var där och firade dom lite redan då, men idag blir det officiella kalaset så att säga. Men redan i onsdags bjöds det på en god tårta :)
Grabbarna hade skapat dekorationen, små snygga crossar de är klart :)
Och här blåser vi ut de provisoriska ljusen :P

Missade att lägga ut lite vårbilder i förrgår, så dom kommer här:
Kitti var ju självklart med på ett hörn också <3
Jag och Kitti tog en liten promenix till "mammas" lilla skog, den kissen älskar att följa med dit :)
Nu kan jag ju förresten även visa korten jag gjorde till Tindra och grabbarna, för dom har ju fått dom nu :)
Nu blir de att göra sig klar till kalaset! Pözz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: