1 juli 2013

Man kan väl inte direkt säga att jag har haft fullt upp de senaste, men lite grejer har jag gjort som jag kan visa...
 
För flera månader sen, tror till och med det var förra året någon gång, så fick jag i uppdrag av min syster Angélica att måla och pyssla lite med några bokstäver som hon köpt till sin dotter Tindra. Tanken hade varit den att hon skulle måla dom och sätta upp dom i Tindras rum, men hon fick aldrig varken tiden, lusten eller inspirationen att göra de och då frågade hon mig :) Det tog som sagt några månader :P men dom blev klara nu innan midsommar. Resultatet:
Syrran blev helnöjd i alla fall, vilket gjorde mig glad :)
 
Sen ville mamma ha något till sin vägg och då fixade jag det med innan midsommar :) Hon ville Fånga Dagen (Carpe Diem)! Och jag bjuder på att jag är med på bilden :P (så såg jag ut på midsommarafton i år, 2013)
 
Apropå midsommarafton... vi firade hemma hos min bror Jerry och hans fru Helene, och som tack för att vi (jag, mamma, Carola och hennes familj) fick komma så gjorde jag ett tack-kort och en liten glamelieros.
 
Jag använde mig av märlor istället för lim den här gången på glamelierosen, mest för att jag skulle ha testat båda teknikerna. Det var väldigt mycket märlor att göra :P Märlorna gjorde jag av rosentråd, förresten.
Resultatet:
 
Tack-kortet:
 
Den 24 juni följde jag med Maria på en liten utflykt till Carinas praktikplats :) Väldigt trevligt ställe hon hamnat på :) Och stort var det också! Sju stora växthus om jag inte minns fel!
 
På vägen tillbaka hem så åkte vi även in i Gullspång för att hälsa på Jennifer, tråkigt nog var hon inte där den dagen. Men vilken mysig blomsterhandel! Och så mycket fina saker dom hade!
Tack goa Maria för att jag fick följa med!! :)
Nu blir det att fixa till sig och dra ut och kolla praktikplats... wish me luck!
Pözz!


Kommentarer
Postat av: maria

<3<3<3

2013-07-22 @ 10:55:59
Postat av: Sandra

Hoppas sommaren har varit bra :)

2013-08-09 @ 08:59:54
URL: http://blommandebroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: