Från den 3 juni till nu...

Ser att jag inte har skrivit på ett tag... haft mycket att tänka på, men nu så!
 
Vi börjar med att gå tillbaka i tiden lite här...
 
3 juni 2013
Var i skolan och skulle göra vår första kistdekoration! Jag och Sandra jobbade i lag och vi blev riktigt nöjda med den första dekorationen som vi gjorde. Vi fick titta i en beställningsbok för att få någon dekoration att inspireras av. Jag och Sandra valde den här:
Efter man valt så var det bara att ta för dig de blommor man ville ha, jag och Sandra fick dessutom gå ut i skogen och hämta björkris.
Sen var det bara att sätta igång och "pynta kistlocket"...
Resultatet:
 
Dagen därpå... 4 juni 2013
Ännu en kistdekoration gjordes idag, men även lite annat.
 
Fick i uppdrag av Maria att göra en stor oliv i blommor...
Blev riktigt söt tycker jag :)
Sen gjorde jag två buketter som jag blev nöjd med:
 
Det sista vi gjorde för dagen var att köra tillbaka "kistlocken" till förrådet och då fick vi köra elbil igen! Sen körde vi även sopor, vilket var väldigt välbehövligt!
Snygg va? :P Roligt som satan hade vi i alla fall!
 
Sandra och Carina!
 
Sopor!

Sen fick jag köra... och hejsan vad de gick! :P
 
5 juni 2013
Idag fick vi göra glamelierosor! Jättekul!!
Lite avskurna rosor... ser ut som ranunklar istället :P
 

Hann med att göra en dekoration också:
 
Sen blev det lite köra av igen!
 
Sen blev det MYSFIKA!! Mumsigt värre det och med hur härligt sällskap som helt! Min klass är helt enkelt underbar!!
 
Igår (15 juni 2013) satt jag här hemma och pysslade lite med papper och så, gjorde lite blommor och även en väggdekoration i papper. Blev supernöjd med min vägg! :)
 
Min vägg (eller egentligen muren som jag har):
 
Det var det de... nu ska jag käka lite frukost och sen får jag se vad dagen har att erbjuda!
Pözz!


Kommentarer
Postat av: AnnSophie

Vilka fina fjärilar.Vart har du köpt den punchen?? Har likadant som du fast med en annan stil på dem.

Lycka till med utbildningen =)

//AnnSophie

Svar: Tack :) Det är ingen punsch. Jag har en maskin som skär ut vad jag än gör på datorn.Tack så mycket :)
plumeria

2013-07-16 @ 12:02:28
URL: http://annsophieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: