18 april 2013

Igår var jag, Maria, Marias dotter, Ida och Rebecca iväg på en liten utflykt till Fröjered!
 
Vi var där och hälsade på en vän till Maria som jobbar med konstgjorda blommor. Det var häftigt att se.
 
Hon gör även arrangemang och så, som till exempel begravningsdekorationer och brudbuketter. Här hade hon några som hon gjort:
 
När vi visats runt (och jag kan säga att hon hade massvis med saker! Överallt!!) så fick vi göra vad vi ville med allt som hon hade där. Det var lite konstigt att pyssla med konstgjorda blommor, men man vande sig allt. Jag gjorde en låg bordsdekoration i en kruka jag hittade, sen gjorde jag även en hög dekoration i en stor kruka som Maria hittade. Det sista jag gjorde var en stor, maffig och somrig bukett, dock får den inte rättvisa på biloden jag tog, den var mycket finare i verklighet tycker jag.
 
Det var vad som hände igår... lite fika och så blev det självklart också :)
 
Pluggat lite idag... och ska fortsätta om en stund igen. Sen blir det plugg och Skövde i morgon!
Pözz!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: