27 februari 2013

Idag orkar jag inte skriva så mycket... är väldigt trött och vill bara sova... men lite bilder och kommentarer ska jag allt få till.
 
Den första buketten gjord med spiralteknik för dagen såg ut som på första bilden. Blev riktigt nöjd med den faktiskt :)
 
En annan bukett gjord idag. Har blandat rosor (Rosa), tulpaner (Tulipa gesneriana) och blåbärsris (Vaccinium myrtillus).
 
Den här gjorde jag tre gånger innan jag fick ordning på den... men övning ger färdighet! Rosor (Rosa), brudslöja (Gypsophila paniculata), läderbräken (Rumohra adiantiformis) och sen var det en till blomma där som jag inte vet namnet på så ska kolla det med min lärare!
 
Sen så skulle vi ju självklart börja med något mer komplicerat vilket inte var lätt! Det vi gjorde kallas för redesbukett! Det var mycket att hålla reda på och när jag kom efter lite så fick jag panik och stressen tog över så det blev inte alls som jag ville, men får väl lägga upp resultatet ändå:
 
Det har varit en lång och tröttsam, men självklart rolig, dag idag... så nu blir det sova för mig!
På't i morgon igen bara!
Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: