Första Dagen! Välkomna!

Min första dag som lärling på floristutbildningen har startat och jag sitter nu framför datorn här och skriver det här som ett första inlägg. Egentligen började jag redan igår, men det var mest information igår, vilket innebär att det är idag som allvaret börjar!
 
Tanken med den här utbildningen är att jag ska få ett yrke, och dessutom ett yrke som jag kommer tycka är roligt och givande!
 
Upplägget av utbildningen verkar vara helt okej. Vi kommer vara här på skolan i 4 veckor till en början med, sen kommer det bli uppdelat så att det blir 2 dagar på skolan och de resterande 3 dagarna tillbringas på en lärlingsplats i flera veckor. Därefter kommer vi tydligen vara ute på lärlingsplats på heltid. Som sagt verkar det vara ett bra upplägg.
 
Tanken är att det ska komma upp bilder och dyligt över hur jag kommer utvecklas, men nog om det just nu... Hoppas på ett år av kunskap och roliga akrivitieter!
 
Here we go!


Kommentarer
Postat av: maria

Välkommen till oss på Sötåsen, hoppas du kommer trivas :-) //MM

Svar: Det gör jag redan! :)
plumeria

2013-03-06 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: