5 maj 2013

Den här veckan har jag varit på praktiken, det var kul. Så mycket nytt att lära sig! :)
 
Annars har jag pysslat lite med en liten uppgift som Maria gav mig förra veckan. Tomma rullar från floratejpen i skolan gav hon mig och sa att jag skulle göra något kul av dom. Hela klassen bidrog, så nu har jag 18 stycken sådana där rackare att pyssla med! :P
 
Hälsning till Maria:
Sex stycken av rullarna gick åt direkt åt ett pennställ som jag gjort till Ingrid! :)
 
Som sagt så hade jag då de tomma tejprullarna:
 
Sen började jag pyssla på en och en innan jag började sätta ihop dom.
 
Efter jag satt ihop dom (Det var inte helt lätt, men jag lyckades!) så pysslade jag ju självklart lite på hela pennstället så att säga, vill ju att det ska se ut som en och inte flera som jag limmat ihop.
Resultatet:
Blev lite reklam där med ser jag :P
 
Igår blev jag så inspirerad att ta lite kort på en massa fina blommor som växer borta vid mamma. Jag tycker det är så fint när det blir som ett hav med blommor.
 
Världen underifrån :P
 
Nej, nu är det dags att packa och sen dra iväg. Praktik imorgon!
Pözz!


Kommentarer
Postat av: maria

härligt att se att du är igång och fixar ,kreativiteten är det inget fel på, jättekul ide med kåsorna, kan använad på din lärlingsplats till försäljning...? ha en underbar helg, ses nästa vecka//Fröken

2013-05-16 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: