1 ½ år sen sist...

Nu har jag haft ett sånt där glapp igen, där jag inte skrivit någonting alls! Fy på mig!
 
Men nu blir det nya tag, mycket har hänt bara det senaste året, men jag tänker inte skriva någon novell om det. Nu som ett första nytt inlägg här så blir det en ny början och då börjar jag med att visa lite bilder på vad jag haft för mig bara det här året. Efter det här inlägget ska jag försöka uppdatera lite mer genom att visa kort och annan scrapbooking som jag möjligtvis gör, berättar lite om vad som händer i allmänhet och lägger upp lite kort jag tar på naturen omkring mig till exempel.
 
De första korten jag delar med mig av är från en av mina födelsedagspresenter som jag fick av världens godingar! Linda och Mona bjöd med mig på musikalen Grease i Skövde, extra roligt var det med tanke på att en gammal klasskompis till mig var med i den! Hon och alla andra var superduktiga! En riktig höjdar-present! Lindas dotter Isabelle var med också såklart :)
 
Sen gjorde jag även ett födelsedagskort till min brorsdotter Izabelle, så här blev det:
 
Det var januari, nu vidare till februari... det hände väl inte så mycket då, i alla fall inte enligt de kort jag tog. Men jag och pappa fyllde år. Och även goa Linda fyllde år vilket jag och Mona firade med att ta med Linda på en överraskning, BOWLING!
Linda var glad över sin present och efter bowlingen bjöd vi henne även på restaurang.
Älskar mina goa brudar!<3
 
Vidare till mars då...bjuder på en selfie först då...mama tycker så mycket om de här kortet på mig:
 
Nu var det Monas tur att bli firad och det gjorde vi genom att bjuda med henne på en musikal som hon ville se här hemma, Annie Get Your Gun. Dom var riktigt duktiga för att vara amatörer måste jag säga.

Och lille Vidar måste ju få vara med på ett hörn, gullungen!<3

Måste stolt visa upp de fina armbandet jag fick Denice också :)

Lite kort jag gjorde under mars månad + min allra första layout som ska in i mitt egna baby-album:

Sist med inte minst i mars så är det ju gullegrisen Hugo...han e ju bara för go!
Puss på dig Hugo!<3
April...påsk och vår! Börjar med kort på Denice och pojkarna när dom hittat sina ägg som påskharen gömde i skogen, en rackarns hare de där alltså!

Kort på lite vårblommor härnäst, börjar med tussilago:
Ginst:
Vitsippa:
Sen har vi dessa söta och vackra små blommor som växer som ett hav i gräsmattan varje år... (någon som vet vad dom heter?):

I lördags var jag nere i Göteborg och gick en sväng på Botaniska och var bara tvungen att ta lite kort:

Sista med absolut inte minst för den här gången så firade vi busfröet Tindra då hon fyllde 7 år, grattis igen gumman!<3

Tills vi hörs igen! Pözz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: