Kalas för Denice igår!

Igår var det kalas för Denice som blev hela 10 år, var tar tiden vägen?! Ju äldre hon blir desto äldre blir ju jag ju! Men men, igår var det i alla fall hennes dag och vi blev bjudna på tacos och tårta.
 
På morgonen var jag iväg och tränade, sen efter det så var det hem och fixa iordning mig för kalaset och även hjälpa mamma med garneringen av Denice tårta. Efter det stack jag iväg och hjälpte syrran och Denice med att blåsa upp ballonger (jag blåste upp ett helt paket själv, det kändes i magen kan jag säga!), duka och hacka upp grönsaker.
 
Efter det fick jag sticka iväg hem igen för att hjälpa mamma att hålla tårtan på vägen till kalaset, så det var ett väldans farande fram och tillbaka, men tycker om att kunna hjälpa till :) Skönt att känna sig behövd för omväxlings skull :)
 
Lite bilder från gårdagen här då:
 
Vet inte vad jag ska göra nu, men hittar väl på något! Pözz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: